Verar Soft için SEO yol haritası: Neleri değiştirdik?
Organik görünürlüğü artırmak için içerik mimarisinden teknik iyileştirmelere kadar attığımız adımları paylaşıyoruz. Arama motorlarında hızlı yükselişin formülü tek bir hamle değil.
Planı incele
← Ana sayfaya geri dön
Organik görünürlüğü artırmak için içerik mimarisinden teknik iyileştirmelere kadar attığımız adımları paylaşıyoruz. Arama motorlarında hızlı yükselişin formülü tek bir hamle değil.
Planı inceleTasarım kararlarımızı yönlendiren üç ana başlık: Tipografi, etkileşim ve erişilebilirlik. Çalıştığımız markalarda neler değiştirdik, hangi araçları tercih ediyoruz?
Trendleri okuMeta ve Google Ads kampanyalarında doğru hedefleme ve içerik uyumuyla %40'a varan dönüşüm artışı sağladık. Bu yazıda kısa checklist paylaşıyoruz.
ChecklistProje ölçeğine göre headless veya monolitik altyapı seçerken dikkate aldığımız kriterleri paylaşarak belirsizliği ortadan kaldırıyoruz.
Kriterleri görÜrün topluluğuyla buluştuğumuz etkinlikte öğrendiklerimizi, paylaştığımız sunumu ve gelecekteki etkinlik planlarımızı derledik.
Etkinlik notları